I love you not because of who you are, but because of who I am when I am with you.  
我愛你,不是因為你是一個怎樣的人,而是因為我喜歡與你在一起時的感覺。

No man or woman is worth your tears, and the one who is, won’t make you cry.  沒有人值得你流淚,值得讓你這麼做的人不會讓你哭泣。
The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can’t have them.  
失去某人,最糟糕的莫過於,他近在身旁,卻猶如遠在天邊。  

Never frown, even when you are sad, because you never know who is falling in love with your smile.  
縱然傷心,也不要愁眉不展,因為你不知是誰會愛上你的笑容。

To the world you may be one person, but to one person you may be the world.  對於世界而言,你是一個人;但是對於某個人,你是他的整個世界。
Don’t waste your time on a man/woman, who isn’t willing to waste their time on you.  
不要為那些不願在你身上花費時間的人而浪費你的時間。

Just because someone doesn’t love you the way you want them to, doesn’t mean they don’t love you with all they have.  
愛你的人如果沒有按你所希望的方式來愛你,那並不代表他們沒有全心全意地愛你。

Don’t try so hard, the best things come when you least expect them to.  
不要著急,最好的總會在最不經意的時候出現。

Maybe God wants us to meet a few wrong people before meeting the right one, so that when we finally meet the person, we will know how to be grateful.  在遇到夢中人之前,上天也許會安排我們先遇到別的人;在我們終於遇見心儀的人時,便應當心存感激。
Don’t cry because it is over, smile because it happened.  
不要因為結束而哭泣,微笑吧,為你的曾經擁有。  

最直接的說法 ... I Love You   我愛你。

I have a crush on you.  我對你有點動心。

I care about you deeply.  我非常關心你。

I'm fond of you.  我對你有好感。

You light up my life.  你照亮我的生命。

I can't live without you.  我沒有你活不下去。

You mean the world to me.  你對我來說是最重要的。

My heart belongs to you.  我的心屬於你。

You take my breath away.  你讓我忘記呼吸。  

my sweet heart...(我的甜心....)

honey, you're so sweet(甜心, 你真甜....)

Darling, you're so cute, .......(很多的形容詞都可以用) (你好可愛喔..)

You're the only one I love in my life(我一生中你是唯一所愛)

Baby, I can't live without you...(寶貝, 我不能沒有你, 或是沒有你我就不能活了)

I love you from the bottom of my heart...(我發自內心地愛著你)

I love you deeply, truely, madly...(我愛你, 深深地, 真誠地, 瘋狂地...)

You're the best love for my life (你是我這生人的最愛)

I only want you, baby, no one can instead of you! (我只想要你, 沒人能代替你)
arrow
arrow
    全站熱搜

    lisaflorist 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()